Hos oss har du alltid öppet köp i 30 dagar. Returprocessen skiljer sig åt beroende på hur din vara levererades och av vilken transportör. Har du köpt flera varor som levererats på olika sätt följer du instruktionerna nedan som passar in på respektive paket.
Paket som levererats till ombud
Paket som levererats till ombud returnerar du enkelt! Börja med att ta loss etiketten som är märkt ”PostNord Return Drop Off”. Klistra den på påsen eller lådan som du ska skicka tillbaka. I din leverans får du också en retursedel. Fyll i den och lägg inuti paketet. Tejpa sedan igen paketet noggrant och lämna det hos närmaste postombud.Kom ihåg att spara returkollinumret du får av posten tills allt är klart.
Paket som levererats hem – Best
Det är lätt att returnera varorna du inte vill behålla! Börja med att ta loss etiketten som är märkt ”PostNord Return Drop Off”. Klistra den på påsen eller lådan som du ska skicka tillbaka. I din leverans får du också en retursedel. Fyll i den och lägg inuti paketet. Tejpa sedan igen paketet noggrant och lämna det hos närmaste postombud.Kom ihåg att spara returkollinumret du får av posten tills allt är klart.
Paket som levererats hem – Postnord
Har ditt paket levererats hem till dig av PostNord kan du enkelt boka en returupphämtning via deras kundtjänst. Börja med att fylla i din retursedel med returorsak och lägg den sedan i paketet. Klistra på returetiketten utanpå paketet och tejpa igen noga. Ring därefter PostNord på 0771-33 33 10 (knappval 1) för att bestämma tid och datum för upphämtning av paketet. Tänk på att du måste vara hemma vid upphämtningen.
Paket som levererats hem – Bring
Har ditt paket levererats hem till dig med Bring kan du genom att logga in på Mina Sidor beställa en returupphämtning. Börja med att gå in på Mina Beställningar och klicka sedan upp beställningen du vill returnera. Välj ”Skapa sedel/etikett här”, fyll i varornas artikelnummer och klicka på skicka. När sedan vår kundservice registrerat returen kommer du få ett sms av Bring med val om tider för upphämtning.